top of page

שיחות עם אלוהים

13.11.16 תקשור עם בורא עולם

בורא עולם תודה על הרגע הזה , שבו אני רגועה ואני מרגישה את הנוכחות שלך

האם יש לך משהו לומר לי, מה יאפשר לי לעזור לכמה שיותר אנשים בעולם אני סומכת עליך שהתשובה פשוטה ומגיעה מעצמה . אך אשמח לשמוע אותה

בתי המבורכת , ברוכה תהיי בקרב ביתי ומבקשי קריאתי . הקוראים אלי קולי נשמע בקרבם , המבקשים את עצתי נוסכים בגופם את הביטחון שהנני עמם . סמכי עלי כפי שאמרת שהתשובה קרובה ופשוטה שאינך צועדת בדרך לבד אלא מונחת ומוגנת תני בי את מבטחך אך אל תשחררי את רצונותיך כי בהם טמונה הברכה והשפע להיות מה שאת בוחרת. אם תשחררי כל רצון כיצד אוכל לעזור לך ? עליך לשאוף ולהאמין ביכולותיך ואז לשחרר את האחיזה בהם .

אהבי את עצמך את מי שאת היום ואת הבחירות שלך להיות כך , רק להיות מבלי לרצות להשיג אך אל תשחררי את רצונותיך לחוות ליותר , זה בסדר להיות יותר ולרצות יותר זה חלק מהניצוץ שקיים בך הניצוץ שרוצה לגדול וזרוח יותר אל תוותרי עליו גם אם נדמה שזאת הדרך להתקרב אלי כי היא איננה נכונה. הדרך להיות תחת כנפי שכינתי היא להאמין ביכולות שנתתי בך ולבקש להעצימם ולחוות אותם במלואם לכן בטחי בנשמה שלך שמוליכה אותך בדרך הברוכה ובקשי להנות מהדרך זו היא מצוותך החשובה ביותר – לחוות את הדרך ולהנות ממנה עד תום הרגע ובמעבר לרגע הבא.

רבי נחמן אמר להיות תמיד בשמחה זו היא מצווה חשובה ביותר ולא בכדי הוא אמר זאת כי מהות החיים משתנה בעינכם מרגע לרגע פעם אתם רוצים להיות ילדים ופעם מבוגרים בכל רגע רצונכם משתנה אך את כל מה שאתם חווים ותחוו רצוי שבאמת תהיו נוכחים ברגע ותחוו מתוך שמחה גם את אותם הדברים שבעינכם לא בחרתם בהם. אז תנו לעצמכם לשחרר את האחיזה במה יקרה וביטחו בי שהטוב ביותר עבורכם כבר קיים בעולמכם ברגעים אלו ממש ושהטוב ביותר עוד עתיד להגיע בכל רגע ובכל דקה ותנו לי להוביל אתכם בדרך הישר אל מקום מבטחים ללא דאגות, ללא חששות וללא פחדים אך זיכרו שתפקידכם הוא להיות, לחוות ולהנות אז חייכו בכל אשר תלכו, חייכו אל האחר ולמדו אותו כיצד לחייך גם כן תנו מעצמכם את המיטב וכך תתרמו לכל מי שסביבכם ולאולכוסיה כולה.

אני מברך אתכם בברכת האחדות כי כולכם אחד ואני בקרבכם.

You Might Also Like:
bottom of page